To nie kino, to gazeta
21 sierpnia 2009, 11:54W 2007 r. pojawiły się doniesienia o opracowaniu elektronicznego papieru, który pozwala na wyświetlenie filmu wideo wysokiej jakości. Dwa lata później tego typu technologia debiutuje w prasie. Już we wrześniu w wybranych egzemplarzach amerykańskiego magazynu Entertainment Weekly będzie można zobaczyć poruszające się reklamy napojów Pepsi oraz klipy zachwalające nowe programy telewizji CBS.

Inwestorzy pozywają kierownictwo Google'a
5 września 2011, 11:03Dwóch inwestorów Google'a pozwało do sądu kierownictwo firmy, w tym prezesa Larry'ego Page'a i przewodniczącego zarządu Erica Schmidta. Inwestorom nie spodobało się zawarcie przez Google'a ugody z Departamentem Sprawiedliwości, w ramach której koncern zapłaci 500 milionów dolarów grzywny.

Chińska kampania przeciwko jedzeniu psów i kotów
22 listopada 2013, 11:46Ponieważ w Azji jadanie psów i kotów jest nadal popularne, organizacja Animals Asia prowadzi w Chinach społeczną kampanię reklamową, realizowaną pod hasłem "Bądź zdrowy. Powiedz nie psiemu i kociemu mięsu".

Chrome z wbudowanym adblockerem już dostępny
2 sierpnia 2017, 05:18Najnowsza wczesna wersja beta przeglądarki Chrome dla Androida ma wbudowane domyślnie uruchomione oprogramowanie blokujące reklamy. Nowy mechanizm może być początkiem realizacji zapowiedzi Google'a o wprowadzeniu do przeglądarki domyślnego adblockera
Co za dużo, to niezdrowo
14 lipca 2007, 09:25Badacze z University of Missouri-Columbia zauważyli, że lepiej za bardzo nie rozbudowywać kontentu stron internetowych. W swoim eksperymencie sprawdzali, ile uwagi ludzie poświęcają zdjęciom wybieranym z większego lub mniejszego zbioru. Okazało się, że koncentracja wzrasta w tym drugim przypadku. Naukowcy sądzą, że ich odkrycie wpłynie na sposób konstruowania wyszukiwarek, reklam i stron WWW.

Kiedy kampania społeczna skłania do picia
5 marca 2010, 18:03Reklamy społeczne dość często odwołują się do poczucia wina czy strachu potencjalnego odbiorcy. Naukowcy stwierdzili jednak, że w niektórych sytuacjach kampanie mające zapobiec paleniu czy piciu alkoholu w rzeczywistości wzmacniają jeszcze niepożądane zachowania. Wg Amerykanów, dzieje się tak, gdy spot obejrzy ktoś, kto już się boi lub ma poczucie winy. Przyjmuje on wtedy postawę obronną i nie bierze pod uwagę konsekwencji swojego działania, postępując w myśl zasady: "To spotyka wyłącznie innych".

Microsoft bez zysku
3 lipca 2012, 11:34Microsoft odpisał od zysku zakup firmy aQuantive, którą przejął przed pięcioma laty za kwotę 6,2 miliarda dolarów. Oznacza to, że w bieżącym kwartale koncern prawdopodobnie nie wykaże zysku.

Amator kolców
28 listopada 2014, 12:37Neotoma albigula, gryzoń z rodziny chomikowatych z USA, traktuje kolce roślin jak reklamę wartościowego pożywienia.

Największa pomyłka Steve'a Ballmera
19 stycznia 2009, 11:54W The Wall Street Journal ukazał się artykuł, z którego możemy dowiedzieć się o jednym z największych błędów popełnionych przez Microsoft. Gdyby Bill Gates i Steven Ballmer wykazali nieco więcej cierpliwości i wiary, Microsoft mógłby dzisiaj być potęgą na rynku internetowej reklamy.

Reklamodawcy wolą Internet
21 grudnia 2010, 19:23Gazety drukowane od dłuższego już czasu tracą użytkowników na rzecz internetu. Rok 2010 zostanie przez wydawców zapamiętany jako punkt zwrotny - po raz pierwszy w historii w USA reklamodawcy wydali więcej pieniędzy na reklamę w Internecie niż w mediach drukowanych.